torsdag 12 juli 2012

Tankar om sommaren

Tänker tillbaka på den sommaren som har passerat än så länge.

Idag kommer ett gäng släktingar från Sollebrunn på besök och sen kommer Liza tillsammans
med Britten och ska ha sin årliga semestervecka hos oss :)

Jag är för första gången i livet i någorlunda fas här hemma!

Hinner sitta ned med en kopp kaffe och bara tänka lite......

Ska nu dela med mig av några härliga minnen :

När vi i kapitalismens högborg sjöng Ebba Gröns Staten och Kapitalet så högt att vi väckte barnen :)

Med min mor i täten shoppade vi loss helt besinningslöst bland kläder och skor :)

När jag bad min yngsta dotter att ta på sig trosor under klänningen så det inte kom in
nåt smuts i snippan.
- Det behövs inte för snippan är stängd nu mamma......

Fortsatt trevlig sommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar